SMITS UIEN

Van boer tot bord – een merk met smaak

Smits Uien is een internationaal familiebedrijf in gesneden uien. Wat ooit begon als een praktisch product, groeide dankzij een doordachte rebranding uit tot een merk met een verhaal. We ontwikkelden een nieuwe merkidentiteit waarbij vakmanschap, betrouwbaarheid en ketentransparantie centraal staan – van het land, via de fabriek, tot op je bord.

Met storytelling als fundament gaven we Smits Uien een gezicht. We lieten zien waar het product vandaan komt, hoe het verwerkt wordt, en vooral waarom het ertoe doet. Zo maakten we van een commodity een onderscheidend merk binnen foodservice en industrie.

DSGND ontwikkelde:

  • Merkstrategie en positionering

  • Storytelling en brandstory ('van boer tot bord')

  • Branding, logo en visuele identiteit

  • Corporate fotografie en culinaire styling

  • Design voor website, brochure en corporate video

  • Copywriting en tone of voice

Smits laat zien hoe een goed verhaal alles met elkaar verbindt – van product tot merkbeleving.

Tiedo Dieke
DSGND has a passion for packaging design. Our goal is to create unique packaging concepts that work. The packaging design has to fit the product and the target audience, but also claim his unique place on the shelf. A strong brand cannot function without a strong packaging concept. DSGND is specialized in both 2D and 3D packaging design. Check www.dsgnd.nl for more info on how to create a unique packaging concept for your product!
www.dsgnd.nl
Vorige
Vorige

ROOSTER'S FOODCORNER

Volgende
Volgende

DE BUURTBOER