ROEM BIER

Van herkomst naar herkenbaarheid – een merk met karakter

Voor Roem ontwikkelden we een uitgesproken merkidentiteit met lokale wortels. De brouwerij – voorheen LVR – werd samen met DSGND herpositioneerd tot Roem: een naam met een dubbele lading. Het verwijst subtiel naar Zoetermeerse roomboter (‘Zoetermeers Roem’), maar staat ook voor trots, ambacht en lef.

We creëerden een visuele identiteit waarin typografie, rauwe illustraties en krachtige copy samenkomen. Roem is het creatieve speeltuinproject van onze studio – hier experimenteren we met design, storytelling en activatie. Van packaging design tot visuals voor samenwerkingen, altijd eigenzinnig en herkenbaar.

DSGND ontwikkelde:

  • De merknaam en positionering

  • Brandstory en tone of voice

  • Logo en visuele identiteit

  • Packaging design voor fles, blik en tap

  • Art direction en social visuals

www.roembier.nl

Tiedo Dieke
DSGND has a passion for packaging design. Our goal is to create unique packaging concepts that work. The packaging design has to fit the product and the target audience, but also claim his unique place on the shelf. A strong brand cannot function without a strong packaging concept. DSGND is specialized in both 2D and 3D packaging design. Check www.dsgnd.nl for more info on how to create a unique packaging concept for your product!
www.dsgnd.nl
Vorige
Vorige

AMAIZIN ORGANIC

Volgende
Volgende

WANTSAM DIMSUM